ZMĚNA ZÁLOH NA SLUŽBY

rychle a pohodlně si změňte výši záloh na služby

S NÁMI VŠE ZVLÁDNETE Z POHODLÍ DOMOVA 

Měli jste ve vyúčtování služeb vysoký přeplatek? Nebo nedoplatek? Nebo si potřebujete zvýšit nebo snížit zálohy z jiného důvodu? 

  Co od vás potřebujeme vědět?

  • 1
    Počet osob
    Nejčastějším důvodem úprav záloh je změna počtu osob. Sdělte nám aktuální počet osob.
  • 2
    Jakou službu chcete změnit
    Standardně jsou zálohy stanoveny na služby - teplo, ohřev vody TUV, studená voda, výtah, úklid,atd.
  • 3
    Jaká je stávající výše záloh
    Pro jistotu nám zašlete i stávající výši zálohy,aby nedošlo k nedorozumění při změně.
  • 4
    Kolik má být nová výše zálohy
    Stanovte si novou výši záloh tak, aby co nejvíce odpovídaly aktuální situaci.
  • 5
    Od kdy má změna platit
    Zašlete nám informaci k jakému datu si přejete zálohy změnit. Musí to být celý měsíc a nelze řešit zpětně.

Vše potřebné obsahuje váš výpočtový list 

Počet osob, výši záloh na služby a celkovou částku, včetně data platnosti.  

  Jak proběhne změna záloh ?

V některých domech je nutné veškeré změny výpočtových listů řešit prostřednictvím členů výboru. Ověřte si jak to funguje u vás.

Hromadná změna záloh
V případě úpravy záloh pro celý dům např. při zdražení dodavatelů, navýšení fondu oprav, zajištění placeného úklidu se změna řeší současně pro všechny vlastníky bytů prostřednictvím zástupce vašeho domu. Výbor má ze zákona právo zvýšit zálohy dle navýšení od dodavatelů .
  • 1
    Připravte si co a jak si přejete změnit
    Standardně jsou zálohy stanoveny na služby - teplo, ohřev vody TUV, studená voda, výtah, úklid,atd.
  • 2
    Kontaktujte nás
    Optimálně níže uvedeným formulářem, popř. zašlete email nebo se o úřední den zastavte osobně.
  • 3
    Vystavíme vám nový výpočtový list
    Stanovte si novou výši záloh tak, aby co nejvíce odpovídaly aktuální situaci.
  • 4
    Upravte si příkaz v bance
    Nezapomeňte si před datem platnosti nového výpočtového listu upravit v bance trvalý příkaz.

Nejčastější zálohy na služby 

  • Teplo
  • Ohřev vody (TUV) 
  • Studená voda
  • Odpad
  • Výtah
  • STA
  • Úklid
  • Osvětlení 

Časté dotazy ohledně změny záloh

Jakou výši záloh si mám nastavit?

Dle výše nedoplatku na ročním vyúčtování služeb. Popř. pokud došlo ke zvýšení ceny např. tepla je vhodné odpovídajícím způsobem navýšit tuto položku. Pokud si nejste jisti, s výši záloh vám rádi poradíme dle aktuálních cen a vaší spotřeby.

Za jak dlouho bude změna záloh vyřízena?

Většinu změn obvykle zpracujeme do druhého dne. Při osobní návštěvě během úředních dní na počkání s ohledem na aktuální vytíženost jinými klienty.

Kdy je vhodné změnit výši záloh na služby? 

Dle výsledku ročního vyúčtování služeb. Při navýšení cen od dodavatelů., popř. změn počtu osob v bytě.

Je nutné se dostavit do BYTOSu osobně?

Pro projednání změny záloh není nutné se do BYTOSu dostavit osobně. Můžete nás kontaktovat formulářem nebo emailem

Lze udělat změnu záloh zpětně ?

Změnu nelze udělat zpětně, pokud jste si platby sami navýšili, bude v rámci ročního vyúčtování zohledněno jako přeplatek.

K jakému datu mohu změnu záloh provést?

Změnu záloh můžete provést pouze k prvnímu dni daného měsíce.

Zašlete nám požadavek na změnu záloh 

Jméno a příjmení*
Adresa domu, včetně čísla bytu*
Počet osob v bytě*
Které služby/zálohy a jakou částku/položku chcete změnit (Např.: Změna TUV - původně 1.000,- Kč - pokud znáte, nyní 1.500,- Kč)*
Od kdy mají změny platit (musí být od 1. dne v měsíci)*
Telefon*
E-mail*

Potřebujete něco upřesnit ?

Zavolejte
A domluvíme se co potřebujete

+ 420 415 653 341 

                   Po  08:00 - 16:00                                         Út  08:00 - 14:30                                          St   08:00 - 16:00                                         Čt   08:00 - 14:30                     Pá  08:00 - 14:00

Napište
Co pro vás můžeme udělat

info@bytos.cz