Objednávka změny výboru SVJ v rejstříku

Přeneste odesláním tohoto formuláře odpovědnost jednoduše na nás a získejte garanci provedení zápisu u rejstříkového soudu.

JAK NAŠE SLUŽBA FUNGUJE KROK ZA KROKEM

  • 1
    Zašlete nám objednávku
    Níže na několik kliknutí rychle a pohodlně vyplníte požadované údaje. Odešlete objednávku a my Vás zkontaktujeme.
  • 2
    Zašlete nám požadované dokumenty
    Po obdržení vaší objednávky vám odešleme kompletní seznam potřebných dokumentů, včetně podrobného návodu co a jak vyplnit
  • 3
    Zajistíme změnu výboru SVJ v rejstříku 
    Po dodání vyžádaných podkladů za Vás provedeme změnu zapsaných údajů u rejstříkového soudu a vyhotovíme potřebné dokumenty:
  • 4
    Po zapsání změn SVJ v rejstříku nám zaplatíte
    Za kvalitou naší práce si stojíme, takže platbu po vás budeme chtít až bude vše hotové a vy si ověříte, že změna je v rejstříku aktualizovaná
  • 5
    Odešleme e-mailem vzory
    Text odrážky
  • 6
    Text odrážky
  • 7
    Text odrážky
  • 8
    Text odrážky
  • 9
    Vystavíme fakturu
    Po úspěšném zápisu Vám vystavíme fakturu.
  • 10
    Skartujeme osobní údaje
    Po zápisu do rejstříku také skartujeme osobní údaje zvolených členů, které jsme potřebovali k vyhotovení návrhu.

Chcete si ještě něco upřesnit?

Zkuste projít časté dotazy, které měli klienti, kteří si objednávali službu před vámi

Nestačí zaslat všechny podklady pouze e-mailem?

Vzhledem k tomu, že potřebujeme některé dokumenty s úředně ověřenými podpisy nebo v originále, není možné je zaslat pouze e-mailem. Soud by zápis neprovedl.

Jakým způsobem se budou posílat dokumety?

Běžně poštou na doručenku, další možností jsou DHL, DPD,atd způsob je vždy na domluvě a bude upřesněn předem

Jsou osobní údaje nově zvolených členů nutné?

Ano, bez těchto údajů nelze vyplnit návrh na změnu zapsaných údajů.

V jaké lhůtě soud provede zápis?

Soud rozhodne o návrhu do 5 pracovních dnů, zápis však provede až po uplynutí odvolací lhůty, která činí 15 dnů.

Proč potřebujete tolik dokumentů?

Dle zákona č. 304/2013 Sb., o veřejných rejstřících právnických a fyzických osob je zapotřebí doložit takové dokumenty, které dokazují zapisované skutečnosti, např. že si shromáždění zvolilo členy do výboru, že byla schůze usnášeníschopná, že členové funkci přijímají a souhlasí se svým zvolením apod. Požadovaný seznam dokumentů se nám v praxi osvědčil.

Je možné provést platbu faktury hotově nebo platební kartou?

Není, prosíme o úhradu bankovním převodem na účet uvedený na faktuře.

Můžete začít s objednávkou

BYTOS GARANCE

Díky našim praktickým zkušenostem proběhne změna bez komplikací

Byl jsem příjemně překvapen jak jednoduché bylo zajistit tuto službu přes BYTOS.CZ
Jan Černýčlen výboru SVJ
Vše proběhlo hladce a profesinálně
Josef KrátkýPředseda SVJ

Potřebujete pomoc?

Napište mi na rybarova@bytos.cz

nebo volejte na 415 674 502

Jsem tu pro vás a ráda vám pomůžu.

Ing. Jana Rybářová