Objednávka změny výboru SVJ v rejstříku
Přeneste odesláním tohoto formuláře odpovědnost jednoduše na nás a získejte garanci provedení zápisu u rejstříkového soudu.
JAK NAŠE SLUŽBA FUNGUJE KROK ZA KROKEM
- 1Zašlete nám objednávkuNíže na několik kliknutí rychle a pohodlně vyplníte požadované údaje. Odešlete objednávku a my Vás zkontaktujeme.
- 2Zašlete nám požadované dokumentyPo obdržení vaší objednávky vám odešleme kompletní seznam potřebných dokumentů, včetně podrobného návodu co a jak vyplnit
- 3Zajistíme změnu výboru SVJ v rejstříkuPo dodání vyžádaných podkladů za Vás provedeme změnu zapsaných údajů u rejstříkového soudu a vyhotovíme potřebné dokumenty:
- 4Po zapsání změn SVJ v rejstříku nám zaplatíteZa kvalitou naší práce si stojíme, takže platbu po vás budeme chtít až bude vše hotové a vy si ověříte, že změna je v rejstříku aktualizovaná
- 5Odešleme e-mailem vzoryText odrážky
- 6Text odrážky
- 7Text odrážky
- 8Text odrážky
- 9Vystavíme fakturuPo úspěšném zápisu Vám vystavíme fakturu.
- 10Skartujeme osobní údajePo zápisu do rejstříku také skartujeme osobní údaje zvolených členů, které jsme potřebovali k vyhotovení návrhu.
Chcete si ještě něco upřesnit?
Zkuste projít časté dotazy, které měli klienti, kteří si objednávali službu před vámi
Nestačí zaslat všechny podklady pouze e-mailem?
Vzhledem k tomu, že potřebujeme některé dokumenty s úředně ověřenými podpisy nebo v originále, není možné je zaslat pouze e-mailem. Soud by zápis neprovedl.
Jakým způsobem se budou posílat dokumety?
Běžně poštou na doručenku, další možností jsou DHL, DPD,atd způsob je vždy na domluvě a bude upřesněn předem
Jsou osobní údaje nově zvolených členů nutné?
Ano, bez těchto údajů nelze vyplnit návrh na změnu zapsaných údajů.
V jaké lhůtě soud provede zápis?
Soud rozhodne o návrhu do 5 pracovních dnů, zápis však provede až po uplynutí odvolací lhůty, která činí 15 dnů.
Proč potřebujete tolik dokumentů?
Dle zákona č. 304/2013 Sb., o veřejných rejstřících právnických a fyzických osob je zapotřebí doložit takové dokumenty, které dokazují zapisované skutečnosti, např. že si shromáždění zvolilo členy do výboru, že byla schůze usnášeníschopná, že členové funkci přijímají a souhlasí se svým zvolením apod. Požadovaný seznam dokumentů se nám v praxi osvědčil.
Je možné provést platbu faktury hotově nebo platební kartou?
Není, prosíme o úhradu bankovním převodem na účet uvedený na faktuře.
Můžete začít s objednávkou

BYTOS GARANCE
Díky našim praktickým zkušenostem proběhne změna bez komplikací
Byl jsem příjemně překvapen jak jednoduché bylo zajistit tuto službu přes BYTOS.CZ
Vše proběhlo hladce a profesinálně
Potřebujete pomoc?
Napište mi na rybarova@bytos.cz
nebo volejte na 415 674 502
Jsem tu pro vás a ráda vám pomůžu.
