POŽADAVEK NA OPRAVU

rychle a pohodlně nám nahlásíte nutnost opravy

Je potřeba odstranit závadu ve společných prostorách domu? 

S NÁMI VŠE ZVLÁDNETE Z POHODLÍ DOMOVA 

  Co od vás potřebujeme vědět?

  • 1
    Adresa domu
    Je potřeba upřesnit ulici, číslo popisné a město.
  • 2
    Popis problému
    Charakteristiku co je potřeba vyřešit. Možno poslat také fotografii nebo video.
  • 3
    Kontaktní osoba
    Pokud se nejedná o zástupce domu nezapomeňte nám zanechat kontakt.

Nejčastější požadavky na opravy 

  • Nefungující zvonky
  • Rozbité vchodové dveře
  • Nefunkční světlo ve společných prostorách
  • Protékající odpad (požkozené stoupačky)
  • Nefungující anténa (STA)
  • Poškození domu přirodními vlivy (střecha, fasáda /větrem, deštěm)
  • Akutní hubení škůdců (hmyz, hlodavci)
  • Nefunkční topení 
  • (Plíseň), Prosakující vlhkost (havárie vody,  požkozený odpad )
Kdo může nahlásit požadavek na opravu
Zástupce domu, pokud je to,ale akutní havárie ozvěte se nám a my to vyřešíme i projednáme se zástupci domu.

  Jak proběhne řešení požadavku na opravu ?

Nabízíme rychlé a kvalitní řešení díky prověřeným dodavatelům

  • 1
    Nahlásíte nám opravu
    Optimálně níže uvedeným formulářem,ale je možné také telefonicky nebo emailem.
  • 2
    Ověříme typ smlouvy
    Opravy zajištujeme pouze pro domy s balíčkem "Komplexní správa".
  • 3
    Spojíme se s dodavatelem
    Oslovíme některého z našich osvědčených dodavatelů a domluvíme způsob řešení.
  • 4
    Ozveme se vám
    Sdělíme vám jakým způsobem bude oprava zajištěna.
  • 5
    Dodavatel vás kontaktuje
    Dodavatel vás bude kontaktovat a společně si upřesníte detaily opravy.
  • 6
    Platby za opravu
    Standardně dodavatel po ukončení opravy vystaví fakturu přímo na váš dům, kterou vám předá nebo zašle nám.

Časté dotazy ohledně nahlášení opravy

Musí závadu nahlašovat pouze zástupce domu?

Nemusí pokud je to akutní - havárie ozvěte se nám a my to zkusíme vyřešit i projednat se zástupci domu.

Zajištujete opravy také pro domy bez smluvní spolupráce?

Domům, které s námi nemají podepsanou smlouvu na komplexní správu opravy a údržbu nezajištujeme.

Zajistíte opravu nejen společných částí domu?

Pokud je potřeba opravit něco v bytě a dům s námi mí podepsanou komplexní správu doporučíme vám některého z našich dodavatelů. Realizaci opravy i platbu si pak řeší každý vlastník bytu přímo s řemeslníkem.

Komu a jak se za opravu platí?

Veškeré platby za opravy jsou přímo dodavatelům na základě jejich vystavených dokladů. Většinou se jedná o platby na základě vystavené faktury bankovním příkazem.

Co je a co není oprava?

Opravou je myšlena závada, která brání ve bezproblémovém fungování domu. Jedná se o menší věci - nefunkční zvonky, nefungující zámky, rozbité dveře,atd nebo havarijní stavy - prasklá voda, nefunkční topení, rozbitá střecha,atd.

Jak bude realizována platba za opravu?

Pokud na základě smlouvy realizujeme platby my zašlete autorizovanou fakturu na fakturace@bytos.cz, popř.ji může zaslat rovnou dodavatel a my s vámi dořešíme schválení proplacení.

Zašlete nám požadavek na opravu 

Jméno a příjmení*
Adresa domu *
Popiště co je potřeba vyřešit*
Telefon*
E-mail*

Potřebujete něco upřesnit ?

Zavolejte
A domluvíme se co potřebujete

+ 420 415 653 341 

                    Po  08:00 - 16:00                                           Út  08:00 - 14:30                                            St   08:00 - 16:00                                           Čt   08:00 - 14:30                      Pá  08:00 - 14:00

Napište
Co pro vás můžeme udělat

info@bytos.cz