POŽADAVEK NA OPRAVU
rychle a pohodlně nám nahlásíte nutnost opravy
Je potřeba odstranit závadu ve společných prostorách domu?
S NÁMI VŠE ZVLÁDNETE Z POHODLÍ DOMOVA
Co od vás potřebujeme vědět?
- 1Adresa domuJe potřeba upřesnit ulici, číslo popisné a město.
- 2Popis problémuCharakteristiku co je potřeba vyřešit. Možno poslat také fotografii nebo video.
- 3Kontaktní osobaPokud se nejedná o zástupce domu nezapomeňte nám zanechat kontakt.
Nejčastější požadavky na opravy
- Nefungující zvonky
- Rozbité vchodové dveře
- Nefunkční světlo ve společných prostorách
- Protékající odpad (požkozené stoupačky)
- Nefungující anténa (STA)
- Poškození domu přirodními vlivy (střecha, fasáda /větrem, deštěm)
- Akutní hubení škůdců (hmyz, hlodavci)
- Nefunkční topení
- (Plíseň), Prosakující vlhkost (havárie vody, požkozený odpad )
Kdo může nahlásit požadavek na opravu
Zástupce domu, pokud je to,ale akutní havárie ozvěte se nám a my to vyřešíme i projednáme se zástupci domu.
Jak proběhne řešení požadavku na opravu ?
Nabízíme rychlé a kvalitní řešení díky prověřeným dodavatelům
- 1Nahlásíte nám opravuOptimálně níže uvedeným formulářem,ale je možné také telefonicky nebo emailem.
- 2Ověříme typ smlouvyOpravy zajištujeme pouze pro domy s balíčkem "Komplexní správa".
- 3Spojíme se s dodavatelemOslovíme některého z našich osvědčených dodavatelů a domluvíme způsob řešení.
- 4Ozveme se vámSdělíme vám jakým způsobem bude oprava zajištěna.
- 5Dodavatel vás kontaktujeDodavatel vás bude kontaktovat a společně si upřesníte detaily opravy.
- 6Platby za opravuStandardně dodavatel po ukončení opravy vystaví fakturu přímo na váš dům, kterou vám předá nebo zašle nám.
Časté dotazy ohledně nahlášení opravy
Musí závadu nahlašovat pouze zástupce domu?
Nemusí pokud je to akutní - havárie ozvěte se nám a my to zkusíme vyřešit i projednat se zástupci domu.
Zajištujete opravy také pro domy bez smluvní spolupráce?
Domům, které s námi nemají podepsanou smlouvu na komplexní správu opravy a údržbu nezajištujeme.
Zajistíte opravu nejen společných částí domu?
Pokud je potřeba opravit něco v bytě a dům s námi mí podepsanou komplexní správu doporučíme vám některého z našich dodavatelů. Realizaci opravy i platbu si pak řeší každý vlastník bytu přímo s řemeslníkem.
Komu a jak se za opravu platí?
Veškeré platby za opravy jsou přímo dodavatelům na základě jejich vystavených dokladů. Většinou se jedná o platby na základě vystavené faktury bankovním příkazem.
Co je a co není oprava?
Opravou je myšlena závada, která brání ve bezproblémovém fungování domu. Jedná se o menší věci - nefunkční zvonky, nefungující zámky, rozbité dveře,atd nebo havarijní stavy - prasklá voda, nefunkční topení, rozbitá střecha,atd.
Jak bude realizována platba za opravu?
Pokud na základě smlouvy realizujeme platby my zašlete autorizovanou fakturu na fakturace@bytos.cz, popř.ji může zaslat rovnou dodavatel a my s vámi dořešíme schválení proplacení.