POŽADAVEK NA OPRAVU
rychle a pohodlně nám nahlásíte nutnost opravy
Je potřeba odstranit závadu ve společných prostorách domu?
S NÁMI VŠE ZVLÁDNETE Z POHODLÍ DOMOVA
Co od vás potřebujeme vědět?
- 1Adresa domuJe potřeba upřesnit ulici, číslo popisné a město.
- 2Popis problémuCharakteristiku co je potřeba vyřešit. Možno poslat také fotografii nebo video.
- 3Kontaktní osobaPokud se nejedná o zástupce domu nezapomeňte nám zanechat kontakt.
Nejčastější požadavky na opravy
- Nefungující zvonky
- Rozbité vchodové dveře
- Nefunkční světlo ve společných prostorách
- Protékající odpad (požkozené stoupačky)
- Nefungující anténa (STA)
- Poškození domu přirodními vlivy (střecha, fasáda /větrem, deštěm)
- Akutní hubení škůdců (hmyz, hlodavci)
- Nefunkční topení
- (Plíseň), Prosakující vlhkost (havárie vody, požkozený odpad )
Kdo může nahlásit požadavek na opravu
Zástupce domu, pokud je to,ale akutní havárie ozvěte se nám a my to vyřešíme i projednáme se zástupci domu.
Jak proběhne řešení požadavku na opravu ?
Nabízíme rychlé a kvalitní řešení díky prověřeným dodavatelům
- 1Nahlásíte nám opravuOptimálně níže uvedeným formulářem,ale je možné také telefonicky nebo emailem.
- 2Ověříme typ smlouvyOpravy zajištujeme pouze pro domy s balíčkem "Komplexní správa".
- 3Spojíme se s dodavatelemOslovíme některého z našich osvědčených dodavatelů a domluvíme způsob řešení.
- 4Ozveme se vámSdělíme vám jakým způsobem bude oprava zajištěna.
- 5Dodavatel vás kontaktujeDodavatel vás bude kontaktovat a společně si upřesníte detaily opravy.
- 6Platby za opravuStandardně dodavatel po ukončení opravy vystaví fakturu přímo na váš dům, kterou vám předá nebo zašle nám.
![](https://bytos.cz/wp-content/uploads/2020/10/electrician-3273340_1920-461x307.jpg)
Časté dotazy ohledně nahlášení opravy
Musí závadu nahlašovat pouze zástupce domu?
Nemusí pokud je to akutní - havárie ozvěte se nám a my to zkusíme vyřešit i projednat se zástupci domu.
Zajištujete opravy také pro domy bez smluvní spolupráce?
Domům, které s námi nemají podepsanou smlouvu na komplexní správu opravy a údržbu nezajištujeme.
Zajistíte opravu nejen společných částí domu?
Pokud je potřeba opravit něco v bytě a dům s námi mí podepsanou komplexní správu doporučíme vám některého z našich dodavatelů. Realizaci opravy i platbu si pak řeší každý vlastník bytu přímo s řemeslníkem.
Komu a jak se za opravu platí?
Veškeré platby za opravy jsou přímo dodavatelům na základě jejich vystavených dokladů. Většinou se jedná o platby na základě vystavené faktury bankovním příkazem.
Co je a co není oprava?
Opravou je myšlena závada, která brání ve bezproblémovém fungování domu. Jedná se o menší věci - nefunkční zvonky, nefungující zámky, rozbité dveře,atd nebo havarijní stavy - prasklá voda, nefunkční topení, rozbitá střecha,atd.
Jak bude realizována platba za opravu?
Pokud na základě smlouvy realizujeme platby my zašlete autorizovanou fakturu na fakturace@bytos.cz, popř.ji může zaslat rovnou dodavatel a my s vámi dořešíme schválení proplacení.