SETKÁNÍ KLIENTŮ - Restaurace Stromovka
Proběhlo - děkujeme za účast a těšíme se na další ročník
Vážení klienti,
čas rychle utíká a plánujeme opět zorganizovat společné setkání.
Stejně jako v předchozím případě, bychom Vám rádi poděkovali za spolupráci a pozvali Vás na setkání členů výborů v naší správě.
Chtěli bychom Vám opět poděkovat nejen chutným občerstvením, ale také semináři na další témata, která při chodu domu řešíte. Zároveň bychom Vám rádi představili novinky v našich službách.
Věříme také, že společná diskuze a vzájemné sdílení zkušenosti mezi zástupci různých domů bude užitečné stejně jako při posledním setkání.
Těšíme se na Vás.
Ing. Petr Čech
PROGRAM SETKÁNÍ KLIENTŮ - členů výborů
16:30 - 17:00
REGISTRACE
Přijďte dřív, my už tam budeme také, v klidu se usadíte, občerstvíte a můžeme začít.
17:00 - 17:40
BYTOS NOVINKY
Probereme co se za dva roky událo - co se povedlo více a co méně a hlavně co pro vás chystáme nového
Společná spolupráce - co nabízí nové technologie Podpora výborů - rozšíření našich služeb
Komunikace v domě - tipy jak ji zlepšit
Náš zákaznický servis - jak ho co nejvíce využít Profesionální předseda SVJ - jak to funguje
17:40 - 18:00
PŘESTÁVKA
Mezi přednáškami bude možnost se občerstvit (zákusky, chlebíčky, nealko, pivo, víno) i začít probírat zkušenosti s kolegy z jiných domů.
18:00 - 18:20
ŘEŠENÍ DLUŽNÍKŮ
Ukážeme vám co je dobré dodržet, na co si dát pozor, zmíníme důležité zákony i jak vám můžeme pomoci
Povinnosti vlastníka a statutárního orgánu
Smírné řešení
Soudní vymáhání
Exekuce
Přechod dluhů
Zveřejňování dlužníků
Úrok z prodlení
18:20 - 18:40
VYÚČTOVÁNÍ SLUŽEB
U každoročního vyúčtování služeb zkusíme probrat - co, kdy a kdo musí udělat a proč jsme zde rozšířili naše služby.
Zákon o rozúčtování služeb
Zálohy na služby
Měřidla a jejich platnost Dálkové odečty měřidel
Rozúčtování tepla a teplé vody
Finanční vyrovnání vyúčtování
18:40 - ???
DISKUZE
V diskuzi se budete moci zeptat na vše, co budete chtít nejen z výše uvedených témat a pak si dáme další občerstvení (řízky, tatarák, gulášek) za odměnu, že jsme to vše společně zvládli.
ČASTÉ DOTAZY ohledně setkání klientů správy nemovitostí BYTOS Louny
Kdo se může zúčastnit?
Pro kolik osob je pozvánka?
Je možné pozvat osobu navíc?
Je setkání pro klienty BYTOSu zdarma?
PRO PŘIPOMENUTÍ NĚCO Z POSLEDNÍHO SETKÁNÍ
Na posledním setkání jsme řešili níže uvedená témata, tak zkuste zavzpomínat co a jak jsme o nich povídali i jaká byla atmosféra
BYTOS NOVINKY
PRÁVA A POVINNOSTI
SCHŮZE A REJSTŘÍK
NÁPLŇ A ODPOVĚDNOST
Děkuji za přínosnou akci. Oživilo mi to znalosti. Zároveň si uvědomuji odpovědnost na moji hlavu.
S prezentací maximální spokojenost, občerstvení výborné. Děkujeme a těšíme se na další spolupráci.
Děkujeme za výbornou akci, přinesla nám rozšíření našich znalostí. Přejeme hodně sil do další činnosti.
Děkuji za přínosnou akci , výborně organizačně zvládnutou. Pokud budete v těchto akcích pokračovat, určitě se ráda zúčastním. Jako návrh si dovoluji doporučit udělat tématicky zaměřené "schůzky" v menším počtu osob.