ZÁKLADNÍ SPRÁVA DOMŮ
Balíček pro základní fungování domu
Pro jaké klienty je nabídka vhodná?
Zajímavá varianta spolupráce pro všechny klienty, kteří splňují alespoň některý u níže uvedených důvodů.
- Chtějí snížit náklady na fungování domuSlužby s vyšší odborností (podvojné účetnictví, mzdová agenda, roční vyúčtování služeb,atd) zajistíme my a vy zvládnete to jednodušší.
- Jsou schopni podílet se na chodu domuMají zájem, aby dům dobře fungoval a budou s námi aktivně spolupracovat na zajištění bezproblémového chodu domu.
- Uvítají moderní a přehlednou spolupráciNabízíme transparentní spolupráci s možností přístupu ke všem podstatným dokumentům, formulářům a přehledům online.
- Malé domyJsou nejčastější zájemci o tuto službu, protože jsou schopni si zajistit fungování domu a zároveň řeší optimalizaci nákladů.
Jaké služby balíček obsahuje?
Základní přehled jak bude spolupráce fungovat
POPIS FUNGOVÁNÍ SLUŽEB
- Vedení podvojného účetnictvíBudeme vést podvojné účetnictví vašeho domu na základě dodaných podkladů, včetně všech náležitostí ze zákona.
- Měsiční ekonomický přehledKaždý měsíc zveřejníme přehled o ekonomice domu (stav na bankovním účtě, pokladně, dlužníky, stav fondu, přeplatky, nedoplatky,atd)
- Předpis služebZajistíme předpis všech služeb, jejich evidenci a přehledné zpracování ve výpočtových listech.
- Roční vyúčtování služebZpracujeme roční vyúčtování všech služeb dle platných zákonů a nařízení , včetně vyúčtování příspěvku na správu domu a pozemku.
- Mzdová agendaVedení a zpracování mezd, včetně komunikace s úřady (zpracování mzdy 4x ročně je v ceně balíčku). Pokud budete potřebovat další mzdy budou se účtovat dle ceníku.
- Internetové rozhraní a mobilní aplikacePřístup k informacím online kde poskytujeme průběžné informace členům výboru, popř. vlastníkům bytů o své činnosti, včetně finančních výsledcích správy.
- Evidence dlužníkůV případě nedoplatku upozorníme na vzniklou situaci.
- Realizace platebPlatby z bankovního účtu domu si budete realizovat sami. My budeme potřebovat pouze pasivní přístup.
- RevizeRealizaci revizí si budete zajištovat sami. Umožníme sdílení platných revizí na webovém portále nebo mobilní aplikaci.
- Opravy a údržbaŘešení oprav a zajištění údržby si budete zajištovat sami.
- Komunikace s partneryVeškerá komunikace s partnery domů nebo jejich dodavateli (energie, vodárny, banky, pojišťovny, úřady (kromě zpracování mezd) bude realizována přímo s nimi bez našeho zapojení.
- Jednání s vlastníky bytůVlastníci nebo nájemníci jednotlivých bytů řeší potřebné záležitosti ohledně chodu domu s výborem domu.
Nabízené služby
- Vedení účetnictví
- Předpis služeb
- Roční vyúčtování služeb
- Mzdová agenda
- Internetové a mobilní rozhraní
- Měsíční ekonomický přehled
- Evidence dlužníků
-
Realizace plateb
-
Opravy a údržba
- Jednání s vlastníky bytů
- Komunikace s partnery
- Revize
PROČ VYUŽÍT NAŠÍ NABÍDKU ?
- Zajímavý poměr ceny a nabízených služebAbychom byli schopni vám nabídnout výhodnou cenu budeme pro vás zajištovat pouze služby, které vyžadují větší odbornost (podvojné účetnictví, roční vyúčtování služeb, mzdová agenda, atd)
- Garance odbornostiDíky naším dlouholetým zkušenostem ve správě nemovitostí vám budeme partnery pro řešení vzniklých situací při kompletní správě vašeho domu. Pokud bude potřeba budeme vám dle potřeby odbornými partnery bez nutnosti platit stálé měsíční vyšší částky.
- Transparentní spolupráceVše je kdykoliv k nahlédnutí, pro komunikaci s vámi se snažíme využívat moderní technologie s možností dohledat vše důležité v internetovém rozhraní nebo mobilní aplikaci.
- Funkční zákaznický servisV připadě potřeby nabízíme díky sdíleným řešením komunikaci se zákaznickým servisem pro zvládnutí většiny běžných situací. Na našich internetových stránkách nabízíme vzorové formuláře pro nejčastější požadavky, včetně návodů.
CENA
Klientům účtujeme pravidelný poplatek ve výši
od 2.100,- Kč za dům/měsíc
Uvedená cena je včetně DPH.
BONUS
V ceně naší služby je využití internetového rozhraní a mobilní aplikace pro online přístup k ekonomice domu, dokumentům, výpočtovým listům, ročnímu vyúčtování služeb,atd.
CENA OBSAHUJE
- Zpracování ročního vyúčtování služeb
- 4x ročně pro jednu osobu zpracování mzdové agendy
- Zpracování účetní závěrky pro restřík
Časté dotazy ohledně základní správy
Je možné přejít na balíček s komplexními službami?
Ano, stačí kdykoliv projednat změnu a upravit smlouvu s výší fakturované částky. Plynule navážeme, takže nepřijdete o žádné informace a dokumenty.
Jakým způsobem obdržíme ekonomické přehledy, roční vyúčtování,atd
Veškeré dokumenty od nás obdržíte elektronicky buď emailem nebo si je budete moci stáhnout v internetovém nebo mobilním rozhraní.
Co znamená 4x ročně zpracování mzdy zdarma?
V průběhu kalendářního roku 4x zpracujeme odměnu z výkonu funkce, včetně komunikace s úřady. Období a výše odměny je dle dohody s členy výboru.
Jakým způsobem budou realizovány platby ?
Platby si budete realizovat sami na základě došlých faktur. Nám pak zašlete doklady k zaúčtování s datumem jejich proplacení.
Co znamená pasivní přístup na bankovní účet?
Nemůžeme realizovat platby,ale máme přehled o pohybech na účtě. Můžeme si zároveň stáhnout bankovní pohyby pro zpracování účetnictví.
Do kdy musím dodat veškeré dokumenty,aby jste mohli zpracovat ekonomický přehled?
Potřebné dokumenty je nutné nám dodat do 10 dne následujícího měsíce pokud potřebujete zpracovat ekonomické přehledy ke konci následujícího měsíce.