ZÁKLADNÍ SPRÁVA DOMŮ

Balíček pro základní fungování domu

Pro jaké klienty je nabídka vhodná? 

Zajímavá varianta spolupráce pro všechny klienty, kteří splňují alespoň některý u níže uvedených důvodů. 

  • Chtějí snížit náklady na fungování domu
    Služby s vyšší odborností (podvojné účetnictví, mzdová agenda, roční vyúčtování služeb,atd) zajistíme my a vy zvládnete to jednodušší.
  • Jsou schopni podílet se na chodu domu
    Mají zájem, aby dům dobře fungoval a budou s námi aktivně spolupracovat na zajištění bezproblémového chodu domu.
  • Uvítají moderní a přehlednou spolupráci
    Nabízíme transparentní spolupráci s možností přístupu ke všem podstatným dokumentům, formulářům a přehledům online.
  • Malé domy
    Jsou nejčastější zájemci o tuto službu, protože jsou schopni si zajistit fungování domu a zároveň řeší optimalizaci nákladů.

Jaké služby balíček obsahuje?

Základní přehled jak bude spolupráce fungovat

POPIS FUNGOVÁNÍ SLUŽEB 

  • Vedení podvojného účetnictví
    Budeme vést podvojné účetnictví vašeho domu na základě dodaných podkladů, včetně všech náležitostí ze zákona.
  • Měsiční ekonomický přehled
    Každý měsíc zveřejníme přehled o ekonomice domu (stav na bankovním účtě, pokladně, dlužníky, stav fondu, přeplatky, nedoplatky,atd)
  • Předpis služeb
    Zajistíme předpis všech služeb, jejich evidenci a přehledné zpracování ve výpočtových listech.
  • Roční vyúčtování služeb
    Zpracujeme roční vyúčtování všech služeb dle platných zákonů a nařízení , včetně vyúčtování příspěvku na správu domu a pozemku.
  • Mzdová agenda
    Vedení a zpracování mezd, včetně komunikace s úřady (zpracování mzdy 4x ročně je v ceně balíčku). Pokud budete potřebovat další mzdy budou se účtovat dle ceníku.
  • Internetové rozhraní a mobilní aplikace
    Přístup k informacím online kde poskytujeme průběžné informace členům výboru, popř. vlastníkům bytů o své činnosti, včetně finančních výsledcích správy.
  • Evidence dlužníků
    V případě nedoplatku upozorníme na vzniklou situaci.
  • Realizace plateb
    Platby z bankovního účtu domu si budete realizovat sami. My budeme potřebovat pouze pasivní přístup.
  • Revize
    Realizaci revizí si budete zajištovat sami. Umožníme sdílení platných revizí na webovém portále nebo mobilní aplikaci.
  • Opravy a údržba
    Řešení oprav a zajištění údržby si budete zajištovat sami.
  • Komunikace s partnery
    Veškerá komunikace s partnery domů nebo jejich dodavateli (energie, vodárny, banky, pojišťovny, úřady (kromě zpracování mezd) bude realizována přímo s nimi bez našeho zapojení.
  • Jednání s vlastníky bytů
    Vlastníci nebo nájemníci jednotlivých bytů řeší potřebné záležitosti ohledně chodu domu s výborem domu.

Nabízené služby

  • Vedení účetnictví
  • Předpis služeb
  • Roční vyúčtování služeb
  • Mzdová agenda
  • Internetové a mobilní rozhraní
  • Měsíční ekonomický přehled
  • Evidence dlužníků
  • Realizace plateb

  • Opravy a údržba

  • Jednání s vlastníky bytů
  • Komunikace s partnery
  • Revize

PROČ VYUŽÍT NAŠÍ NABÍDKU ?

  • Zajímavý poměr ceny a nabízených služeb
    Abychom byli schopni vám nabídnout výhodnou cenu budeme pro vás zajištovat pouze služby, které vyžadují větší odbornost (podvojné účetnictví, roční vyúčtování služeb, mzdová agenda, atd)
  • Garance odbornosti
    Díky naším dlouholetým zkušenostem ve správě nemovitostí vám budeme partnery pro řešení vzniklých situací při kompletní správě vašeho domu. Pokud bude potřeba budeme vám dle potřeby odbornými partnery bez nutnosti platit stálé měsíční vyšší částky.
  • Transparentní spolupráce
    Vše je kdykoliv k nahlédnutí, pro komunikaci s vámi se snažíme využívat moderní technologie s možností dohledat vše důležité v internetovém rozhraní nebo mobilní aplikaci.
  • Funkční zákaznický servis
    V připadě potřeby nabízíme díky sdíleným řešením komunikaci se zákaznickým servisem pro zvládnutí většiny běžných situací. Na našich internetových stránkách nabízíme vzorové formuláře pro nejčastější požadavky, včetně návodů.

CENA 

Klientům účtujeme pravidelný poplatek ve výši

od 2.100,- Kč za dům/měsíc

Uvedená cena je včetně DPH.    

BONUS

V ceně naší služby je využití internetového rozhraní a mobilní aplikace pro  online přístup k ekonomice domu, dokumentům, výpočtovým listům, ročnímu vyúčtování služeb,atd.

 

CENA OBSAHUJE

  • Zpracování ročního vyúčtování služeb
  • 4x ročně pro jednu osobu zpracování mzdové agendy
  • Zpracování účetní závěrky pro restřík

Časté dotazy ohledně základní správy 

Je možné přejít na balíček s komplexními službami?

Ano, stačí kdykoliv projednat změnu a upravit smlouvu s výší fakturované částky. Plynule navážeme, takže nepřijdete o žádné informace a dokumenty.

Jakým způsobem obdržíme ekonomické přehledy, roční vyúčtování,atd

Veškeré dokumenty od nás obdržíte elektronicky buď emailem nebo si je budete moci stáhnout v internetovém nebo mobilním rozhraní.

Co znamená 4x ročně zpracování mzdy zdarma?

V průběhu kalendářního roku 4x zpracujeme odměnu z výkonu funkce, včetně komunikace s úřady. Období a výše odměny je dle dohody s členy výboru.

Jakým způsobem budou realizovány platby ?

Platby si budete realizovat sami na základě došlých faktur. Nám pak zašlete doklady k zaúčtování s datumem jejich proplacení.

Co znamená pasivní přístup na bankovní účet?

Nemůžeme realizovat platby,ale máme přehled o pohybech na účtě. Můžeme si zároveň stáhnout bankovní pohyby pro zpracování účetnictví.

Do kdy musím dodat veškeré dokumenty,aby jste mohli zpracovat ekonomický přehled?

Potřebné dokumenty je nutné nám dodat do 10 dne následujícího měsíce pokud potřebujete zpracovat ekonomické přehledy ke konci následujícího měsíce.

Zvažujete zda využít naší speciální nabídku pro malé domy?