ZMĚNA VLASTNÍKA BYTU
rychle a pohodlně proveďte změnu vlastníka bytu
S NÁMI VŠE ZVLÁDNETE Z POHODLÍ DOMOVA
Koupili jste byt a stali jste se členem SVJ? Přijďte se nahlásit jako nový vlastník bytu.
Co od vás budeme potřebovat?
- 1Doklady o nabytí vlastnictvíVyrozumění z katastru nemovitostí (postačí verze zdarma stažená z internetu) nebo kupní smlouvu.
- 2Předávací protokolSepsaný s původním majitelem, kde jste si odsouhlasili stavy energií (tepla, studené a teplé vody).
- 3Počet osobSdělte nám aktuální počet osob, které budou byt užívat.
- 4Výše záloh na službySdělte nám návrh na výši záloh, případně vám rádi poradíme.
- 5Od kdy má změna platitProjednejte s předchozím vlastníkem do kdy bude za byt platit. Musí to být celý měsíc a nelze řešit zpětně.
- 6Vyplněný souhlas se zpracováním osobních údajůSouhlas se zpracováním údajů je ze zákona nutný pro naši spolupráci. Autorizaci souhlasu se zpracováním osobních údajů (GDPR) můžete udělat osobně v naší kanceláři nebo zasláním podepsaného formluáře emailem.
Ukázka předávacího protokolu
-
Předávací protokol
Stáhněte si formulář zdarma.
Souhlas se zpracováním osobních údajů
Tento souhlas je důležitý také z hlediska další komunikace. Další požadavky na nás budete moci řešit e-mailem, který v souhlasu uvedete - více o aktualizaci údajů
-
Souhlas se zpracováním osobních údajů
Stáhněte si formulář zdarma
Jak proběhne přepis změny vlastníka bytu ?
Změnu vlastníka bytu je možné zařídit buď osobně během úředního dne v naší kanceláři nebo elektronicky - viz. níže.
- 1Připravte si všechny výše uvedené dokumenty a informaceT.j. výpis z katastru předávací protokol, formulář GDPR, datum změny, počet osob, výše záloh na jednotlivé služby.
- 2Kontaktujte násNejsnadnějším způsobem je zaslat požadavek níže uvedeným formulářem, popř. zašlete email nebo se o úřední den zastavte osobně.
- 3Vystavíme vám výpočtový listTento dokument je potvrzením provedené změny a současně slouží jako podklad k nastavení plateb.
- 4Nastavte si příkaz v banceNezapomeňte před datem platnosti výpočtového listu si nastavit v bance trvalý příkaz.
Časté dotazy ohledně změny vlastníka bytu
Je nutné se dostavit do BYTOSu osobně?
Za jak dlouho bude můj požadavek vyřízen?
Jakou mám nastavit splatnost trvalého příkazu?
Je nutné podepsat souhlas se zpracováním osobních údajů?
Komu a kdy musím nahlásit změnu vlastníka bytu?
Proč je důležitý souhlas se zpracováním osobních údajů?
Zašlete nám váš požadavek na změnu vlastníka
Potřebujete něco upřesnit ?
+ 420 415 653 341
Po 08:00 - 16:00 Út 08:00 - 14:30 St 08:00 - 16:00 Čt 08:00 - 14:30 Pá 08:00 - 14:00