REKLAMACE ROČNÍHO VYÚČTOVÁNÍ SLUŽEB
rychle a pohodlně vám změníme zálohy na služby
S NÁMI VŠE ZVLÁDNETE V KLIDU DOMOVA
Obdrželi jste roční vyúčtování služeb pro vlastníky jednotek a nesouhlasíte
s ním? Zašlete nám s čím nesouhlasíte a společně to zkusíme objasnit. Lhůta pro podání reklamace je 30 dní od doručení vyúčtování.
Kdy je dobré změnit výši záloh na služby?
- Změna počtu osob v bytědochází ke změně některých z členů
- Dle výsledku ročního vyúčtování služebhghghjghj
- Navýšení cen od dodavatelůPokud došlo ke zvýšení ceny např. tepla je lepší odpovídajícím způsobem navýšit položku teplo.
Co od vás potřebujeme vědět?
- 1Počet osobNejčastějším důvodem úprav záloh je změna počtu osob. Sdělte nám aktuální počet osob.
- 2Jakou službu chcete změnitStandartně jsou zálohy stanoveny na služby - teplo, ohřev vody TUV, studená voda, výtah, úklid,atd.
- 3Kolik má být nová výše zálohyStanovte si novou výši záloh tak, aby co nejvíce odpovídaly aktuální situaci.
- 4Jaká je stávající výše zálohPro jistotu nám zašlete i stávající výši zálohy,aby nedošlo k nedorozumění při změně.
Všechny potřebné údaje najdete na svém výpočtovém listě

Jak proběhne změna záloh krok za krokem?
- 1Připravte si co a jak si přejete změnitStandartně jsou zálohy stanoveny na služby - teplo, ohřev vody TUV, studená voda, výtah, úklid,atd.
- 2Kontaktujte násOptimálně níže uvedeným formulářem, popř. zašlete email nebo se o úřední den zastavte osobně.
- 3Vystavíme vám nový výpočtový listStanovte si novou výši záloh tak, aby co nejvíce odpovídaly aktuální situaci.
- 4Upravte si příkaz v banceText odrážky
Po provedení změn vyhotovíme nový výpočtový list, kde najdete novou výši záloh a datum, od kdy je výpočtový list platný.

Zašlete nám vaše požadavky na změnu záloh
Pokud si nejste jisti, výši záloh můžeme navrhnout sami podle obvyklé praxe.
Potřebujete si ještě
něco upřesnit ?

Alena Rukavičková
Časté dotazy ohledně změny záloh