ODEČTY MĚŘIDEL
rychle a pohodlně nám odešlete stavy měřidel
S NÁMI VŠE ZVLÁDNETE Z POHODLÍ DOMOVA
Potřebujete nám oznámit stavy měřidel z důvodu změny majitele bytu nebo nájemce vašeho bytu?
Co od vás potřebujeme vědět?
- 1Počet osobNejčastějším důvodem úprav záloh je změna počtu osob. Sdělte nám aktuální počet osob.
- 2Jakou službu chcete změnitStandardně jsou zálohy stanoveny na služby - teplo, ohřev vody TUV, studená voda, výtah, úklid,atd.
- 3Jaká je stávající výše zálohPro jistotu nám zašlete i stávající výši zálohy,aby nedošlo k nedorozumění při změně.
- 4Kolik má být nová výše zálohyStanovte si novou výši záloh tak, aby co nejvíce odpovídaly aktuální situaci.
- 5Od kdy má změna platitZašlete nám informaci k jakému datu si přejete zálohy změnit. Musí to vždy být celý měsíc a nelze řešit zpětně.
Jak proběhne změna záloh ?
V některých domech je nutné veškeré změny výpočtových listů řešit prostřednictvím členů výboru. Ověřte si jak to funguje u vás.
Dálkové odečty měřidel
Od 25. října 2020 – nově instalovaná měřidla vody a tepla jen s dálkovým odečtemleden 2027 je pak závazné datum, od kterého bude povinné využívat zařízení s dálkovým odečtem. Do té doby je tedy musí všichni majitelé objektů vyměnit bez ohledu na jejich skutečnou životnost.
- 1Připravte si co a jak si přejete změnitStandardně jsou zálohy stanoveny na služby - teplo, ohřev vody TUV, studená voda, výtah, úklid,atd.
- 2Kontaktujte násOptimálně níže uvedeným formulářem, popř. zašlete email nebo se o úřední den zastavte osobně.
- 3Vystavíme vám nový výpočtový listStanovte si novou výši záloh tak, aby co nejvíce odpovídaly aktuální situaci.
- 4Upravte si příkaz v banceNezapomeňte si před datem platnosti nového výpočtového listu upravit v bance trvalý příkaz.
Nejčastější položky záloh na služby
- Teplo
- Ohřev vody (TUV)
- Studená voda
- Odpad
- Výtah
- STA
- Úklid
- Osvětlení
Časté dotazy ohledně odečtů měřidel
Za jak dlouho bude změna záloh vyřízena?
Většinu změn zpracujeme nejpozději do druhého dne. Při osobní návštěvě během úředních dní na počkání s ohledem na aktuální vytíženost jinými klienty.
Je nutné se dostavit do BYTOSu osobně?
Pro projednání změny záloh není nutné se do BYTOSu dostavit osobně. Můžete nás kontaktovat formulářem nebo emailem
Jakou výši záloh si mám nastavit?
Pokud si nejste jisti, s výši záloh vám rádi poradíme dle aktuálních cen a vaší spotřeby.
Kdy je vhodné změnit výši záloh na služby?
Změna počtu osob v bytě. Dle výsledku ročního vyúčtování služeb. Navýšení cen od dodavatelů
Pokud došlo ke zvýšení ceny např. tepla je vhodné odpovídajícím způsobem navýšit tuto položku.
Lze udělat změnu záloh zpětně ?
Změnu nelze udělat zpětně, pokud jste si platby sami navýšili, bude v rámci ročního vyúčtování zohledněno jako přeplatek.
K jakému datu mohu změnu záloh provést?
Změnu záloh můžete provést pouze k prvnímu dni daného měsíce.