Jak vám usnadní život náš zákaznický servis? 

Nemusíte vždy čekat na účetní vašeho domu, mnoho věcí vyřešíte sami. 

Přehled nejčastějších dotazů k zákaznickému servisu, které by vás mohly zajímat.

  • Pohodlná a flexibilní komunikace
    Většinu požadavků vyřídíte bez nutnosti osobní návštěvy a nezáleží zda je úřední den.
  • Rychlé vyřízení běžných požadavků
    S připravenými formuláři vždy víte, jaké dokumenty dodat a co je potřeba k vyřízení vaší záležitosti.
  • Digitalizace služeb a moderní technologie
    Dokumenty, faktury či oznámení můžete dostávat elektronicky. Veškeré informace máte přehledně na jednom místě, přesně víte, co a kdy bylo vyřízeno.
  • Rychlé ověření důležitých informací
    Díky sdíleným systémům můžeme okamžitě ověřit důležité údaje, jako jsou stavy na účtech, platby,atd.
  • Efektivní komunikace i oběh dokumentů
    Důležité informace lze sdělit a dokumenty předat nebo vyzvednout i bez osobní přítomnosti účetní – stačí se domluvit předem.
  • Hlášení oprav bez zdržení
    V případě poruchy přijmeme váš požadavek a zajistíme opravu co nejdříve.
Nejčastější požadavky
Rychle a jednoduše je vyřešíme, včetně návodu co a jak udělat

Změna záloh

Upravte si výši záloh při změně počtu osob, zdražení dodavatelů nebo nedoplatku při vyúčtování.

Změna vlastníka bytu

Oznamte nám změnu vlastníka bytu,pro vystavení nových dokumentů.

Změna nájemce bytu

Nahlaste nového nájemníka pro správné zpracování vyúčtování služeb.

S čím dalším vám můžeme snadno pomoci?

Aktualizace kontaktních údajů

Dejte nám vědět, že došlo ke změně - adresa, telefon, email, adresa, abychom mohli bez problému komunikovat dál
Více informací

Požadavek na opravu

Nahlaste závady ať už se jedná o nefunkční zámek nebo únik vody, abychom to vyřešili.
Více informací

Žádost o potvrzení o bezdlužnosti

Důležité při prodeji bytu nebo žádosti o podporu, žádat musí stávající majitel bytu
Více informací →

Reklamace ročního vyúčtování služeb

Obdrželi jste roční vyúčtování služeb pro vlastníky jednotek a nesouhlasíte s ním?
Více informací

Jak vám můžeme pomoci?

Nemusíte nikam chodit, stačí nám dát vědět!

Zašlete nám
Co pro vás můžeme udělat
Jméno a příjmení*
Adresa domu *
Popište co pro vás můžeme udělat*
Telefon*
E-mail*
Zavolejte
A domluvíme se co potřebujete

+ 420 415 653 341   

                                      Po  08:00 - 16:00                                   

                                      Út   08:00 - 14:30

                                      St   08:00 - 16:00

                                      Čt   08:00 - 14:30

                                      Pá  08:00 - 14:00

Napište
S čím vám můžeme pomoci

info@bytos.cz  

Časté dotazy

Snažíme se na opakující se otázky zpracovat potřebné informace a proto věříme, že tu rychle najdete odpověd

 Klikněte a objevte další praktické a užitečné  odpovědi

Užitečné odkazy

 Připravili jsme pro vás seznam odkazů, které souvisí se správou nemovitostí a může se vám hodit

 Další odkazy a zdroje informací – podívejte se. 

Blog

Popis řešení různých situací, které vznikají při správě nemovitostí najdete na blogu. 

Vzorové dokumenty

Níže můžete najít používané dokumenty pro fungování domu

Nastavení společné komunikace

Obecné dotazy vyřešíme hned, ale pokud jde o osobní údaje, potřebujeme kvůli bezpečnosti potvrdit váš e-mail a souhlas s GDPR. Pokud ještě nemáte autorizaci, využijte některou z možností níže.  

Autorizaci společně s prohlášením o GDPR můžete udělat  zasláním  naskenovaného podepsaného výše uvedeného formuláře.

Autorizaci společně s prohlášením o GDPR můžete udělat osobně v naší kanceláři