Zákaznický servis
Nabízíme mnoho možností, jak společně komunikovat, když cokoliv potřebujete.
Pomůžeme Vám se vším, co je potřeba
Věděli jste, že mnoho záležitostí vyřešíte bez nutnosti osobní návštěvy a komunikace s "vaší " paní účetní, která má dům na starosti?
Který požadavek rychle a jednoduše vyřešíme?
Reklamace ročního vyúčtování služeb
Žádost o kopie dokumentů
Aktualizace kontaktních údajů
Žádost o přehled plateb

Alena Rukavičková
+ 420 606 387 034
Po 06:30 - 16:00
Út 06:30 - 14:30
St 06:30 - 16:00
Čt 06:30 - 14:30
Pá 06:30 - 14:00
Pokud máte jiné než výše uvedené požadavky
+ 420 606 387 034
Po 06:30 - 16:00
Út 06:30 - 14:30
St 06:30 - 16:00
Čt 06:30 - 14:30
Pá 06:30 - 14:00
Jaké jsou výhody našeho zákaznického servisu?
PRO VLASTNÍKY BYTŮ
- Pohodlná spolupráceVe většině případů lze komunikovat online a není nutné navštívit nás osobně, abyste vyřídili co potřebujete.
- Snadná komunikaceNezáleží zda je úřední den a přesto rádi vyřešíme potřebnou záležitost.
- Jednoduché používáníPři využití našich připravených formulářů vždy přesně víte co, kdy a jak potřebujeme dodat.
PRO ČLENY VÝBORŮ
- Oběh dokumentůPo dohodě lze v době nepřítomnosti účetní osobně předat, vyzvednout nebo podepsat potřebné dokumenty.
- Hlášení opravV případě poruchy přijmeme požadavek a zajistíme jeho vyřešení.
- Ověření informacíDíky sdíleným programům jsme schopni Vám ověřit základní data např. stavy na účtě, dlužníky,atd.
Časté dotazy
Snažíme se na opakující se otázky zpracovat potřebné informace a proto věříme, že tu rychle najdete odpověď.
Jak změním předpis záloh?
Jaké jsou lhůty u ročního vyúčtování služeb?
Kde platit? Nájemníci/majitelé
Dlužím a chci splácet, co mám dělat?
Chci nahlásit opravu a kdo opravu platí?
Změna nájemníka bytu
Změna majitele bytu
Za jak dlouho musím nahlásit spolubydlící osobu?
Jak se řeší hromadné změny - např. navýšení fondu oprav, zajištění placeného úklidu?
Základní činnosti jsme schopni s vámi řešit ihned(ukázka),ale u složitějších (ukázka) je podmínkou, aby jste s námi mohli komunikovat elektronicky po autorizaci vašeho emailu. Chráníme tím naši společnou bezpečnou komunikaci,abychom věděli, že používaný email je správný.
Základní činnosti jsme schopni s vámi řešit ihned(ukázka),ale u složitějších (ukázka) je podmínkou, aby jste s námi mohli komunikovat elektronicky po autorizaci vašeho emailu. Chráníme tím naši společnou bezpečnou komunikaci,abychom věděli, že používaný email je správný.
Autorizaci společně s prohlášením o GDPR můžete udělat osobně v naší kanceláři nebo vrácením podepsaného níže uvedeného formuláře.
Autorizaci společně s prohlášením o GDPR můžete udělat vyplněním níže uvedeného formuláře.
Blog
Popis řešení různých situací, které vznikají při správě nemovitostí najdete na blogu.
Užitečné odkazy
Připravili jsme pro vás seznam odkazů, které souvisí se správou nemovitostí a můžou se vám hodit - naleznete je zde.