Zákaznický servis

                   Nabízíme mnoho možností, jak společně                     komunikovat, když cokoliv potřebujete.

Pomůžeme vám se vším, co je potřeba

Věděli jste, že mnoho záležitostí vyřešíte bez nutnosti osobní            návštěvy a komunikace s "vaší " paní účetní, která má dům na starosti? 

Který požadavek rychle a jednoduše vyřešíme?

Změna záloh

Upravte si výši záloh při změně počtu osob, zdražení dodavatelů nebo nedoplatku při vyúčtování.

Změna nájemce bytu

Nahlaste nového nájemníka,aby bylo možné správně zpracovat jeho roční vyúčtování služeb.

Změna vlastníka bytu

Oznamte nám změnu vlastníka bytu,abychom vám vystavili potřebné nové dokumenty

Požadavek na opravu

Nahlaste závady ať už se jedná o nefunkční zámek, rozbité zvonky nebo únik vody,abychom to vyřešili

Aktualizace kontaktních údajů

Dejte nám vědět, že došlo ke změně, abychom mohli bez problému komunikovat dál

Žádost o přehled plateb

Důležité při prodeji bytu, žádat musí stávající majitel bytu
Zašlete nám
Co pro vás můžeme udělat
Jméno a příjmení*
Adresa domu *
Popište co pro vás můžeme udělat*
Telefon*
E-mail*
Zavolejte
A domluvíme se co potřebujete

+ 420 415 653 341   

                                      Po  08:00 - 16:00                                   

                                      Út   08:00 - 14:30

                                      St   08:00 - 16:00

                                      Čt   08:00 - 14:30

                                      Pá  08:00 - 14:00

Jaké jsou výhody našeho zákaznického servisu?

PRO VLASTNÍKY BYTŮ

 

  • Pohodlná spolupráce
    Ve většině případů lze komunikovat online a není nutné navštívit nás osobně, abyste vyřídili co potřebujete.
  • Snadná komunikace
    Nezáleží zda je úřední den a přesto rádi vyřešíme potřebnou záležitost.
  • Jednoduché používání
    Při využití našich připravených formulářů vždy přesně víte co, kdy a jak potřebujeme dodat.

PRO ČLENY VÝBORŮ

  • Oběh dokumentů
    Po dohodě lze v době nepřítomnosti účetní osobně předat, vyzvednout nebo podepsat potřebné dokumenty.
  • Hlášení oprav
    V případě poruchy přijmeme požadavek a zajistíme jeho vyřešení.
  • Ověření informací
    Díky sdíleným programům jsme schopni Vám ověřit základní data např. stavy na účtě, dlužníky,atd.

Časté dotazy

Snažíme se na opakující se otázky zpracovat potřebné informace a proto věříme, že tu rychle najdete odpověď. 

Jak změním předpis záloh?

Předpis záloh si změním buď osobně na Bytosu, e-mailem nebo pomocí formuláře. Do žádosti uvedu požadovanou změnu záloh nebo změnu osob. Podle výpočtového listu, který obdržím, si změním v bance trvalý příkaz. Prosíme o platbu pod správným variabilním symbolem

Jaké jsou lhůty u ročního vyúčtování služeb?

Vyúčtování služeb Vám předá zástupce domu nejpozději do 4 měsíců od skončení zúčtovacího období. Reklamační lhůta je 30 dnů od doručení vyúčtování. Lhůta pro vypořádání přeplatků a nedoplatků je nejpozději 4 měsíce po doručení vyúčtování tj. nejpozději do 31.8. Vyúčtování služeb a otázky související s poskytováním služeb upravuje zákon č. 67/2013 Sb.

Kde platit? Nájemníci/majitelé

Majitelé bytů platí zálohy na služby a příspěvek na správu domu a pozemku na číslo účtu daného společenství pod daným variabilním symbolem. Správné číslo účtu a variabilní symbol je na výpočtovém listu. Nájemníci platí nájemné a zálohy na služby na číslo účtu majitele bytu podle nájemní smlouvy. Tyto informace my neznáme, proto se musí nájemníci vždy obrátit na majitele bytu, s kterým mají sepsanou nájemní smlouvu.

Dlužím a chci splácet, co mám dělat?

Po dohodě se zástupcem domu sepíši na Bytosu uznání dluhu a splátkový kalendář, který musím dodržovat a pravidelně splácet. Splátky musím hradit spolu s měsíčním předpisem.

Chci nahlásit opravu a kdo opravu platí?

Opravu nahlásím zástupci domu, který popř. objedná opravu na Bytosu. Opravy v bytě si hradí majitel bytu a opravy ve společných prostorách a ve stoupačkách hradí společenství, pokud ve stanovách není uvedeno jinak.

Změna nájemníka bytu

Změnu nájemníka nahlásí majitel bytu na Bytosu a domluví se na vyúčtování (zda chce rozdělit vyúčtování služeb na 2 období).

Změna majitele bytu

Změnu majitele bytu nahlásíte na Bytosu nejpozději do 1 měsíce po vkladu na katastru nemovitostí. Tuto změnu jste povinni nahlásit také zástupci domu. Dále si domluvíme odečty bytových vodoměrů a měřidel tepla pro rozdělení rozúčtování služeb. Pokud není vlastnictví stále zapsáno v katastru, přineste si s sebou kupní smlouvu.

Za jak dlouho musím nahlásit spolubydlící osobu?

Spolubydlící osobu jste povinni nahlásit nejpozději do 1 měsíce zástupci domu nebo Bytosu (osobně, e-mailem nebo prostřednictvím formuláře). Vlastník jednotky je povinen nahlásit osoby rozhodné pro rozúčtování služeb, pokud osoba žije v průběhu zúčtovacího období v jednotce po dobu delší než 2 měsíce, pokud Společenství nemá ve stanovách uvedeno jinak.

Jak se řeší hromadné změny - např. navýšení fondu oprav, zajištění placeného úklidu?

Hromadná změna výše záloh pro celý dům se řeší s pomocí zástupce vašeho domu a účetní, která má váš dům na starosti. 
V případě, že jste nenašli odpověď, dejte nám prosím vědět, co jste hledali. Odpovíme vám a dotaz zde můžeme zobrazit.
Nastavení společné komunikace

Základní dotazy jsme schopni s vámi řešit ihned, ale u složitějších je podmínkou autorizace vašeho emailu. Chráníme tím naši společnou bezpečnou elektronickou komunikaci,abychom věděli, že používaný email je správný. Autorizaci společně s prohlášením o GDPR můžete udělat osobně v naší kanceláři nebo vrácením podepsaného níže uvedeného formuláře.

Užitečné odkazy

 Připravili jsme pro vás seznam odkazů, které souvisí se správou nemovitostí a můžou se vám hodit - naleznete je zde.